Адрес: Кыргызская Республика,Ошская обл.,Кара-Сууйский р-н,Жоошский а/а,с. Мамажан, улица Досбаев Жоробай, 36
Көрүлдү: 409
СШ Средняя школа № 41 имени Т. Бердибекова
ӨЗҮН-ӨЗҮ БААЛОО БОЮНЧА ОТЧЁТУ
ОШ ОБЛУСУ, КАРА-СУУ РАЙОНУ
№ 41 Т.Бердибеков атындагы орто мектеби мекемеси
ПРОГРАММАЛЫК АККРЕДИТАЦИЯЛОО
ӨЗҮН-ӨЗҮ БААЛОО БОЮНЧА ОТЧЕТ
№ 41 Т.Бердибеков атындагы орто мектеби мекемеси
ПРОГРАММАЛЫК АККРЕДИТАЦИЯЛОО
Киришүү
Билим берүүчү уюм жөнүндө маалымат
1.5 Менчик формасы: мамлекеттик
1.6.Билим берүүчү уюмдун статусу жалпы орто билим берүү
1.7.ИНН: 5040510100185
Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 16- июнунундагы « Негизги жана жалпы орто билим берүү программаларын ишке ашыруучу билим , аккредитациялануучу билим берүү уюмдарын аккредитациялоо тартибин жана негизги жана орто жалпы билим берүү программаларын ишке ашыруучу, билим берүү уюмдарына коюлуучу минималдуу талаптарды бекитүү жөнүндөгү Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 30-мартындагы №189 сандуу “ Билим берүү уюмдарын аккредитациялоо чөйрөсүндөгү айрым маселелер” жөнүндө токтомунун негизинде мектеп директорунун буйругунун негизинде түзүлгөн өзүн-өзү баалоо комиссиясы март, апрель, май айларында иш жүргүзүп, жыйынтыгын чыгарды. Бул комиссиянын берген отчету 2022-жылы 29-августтунда педагогикалык кеңеште каралып жактырылды жана бекитилди.
Мектептин миссиясы: № 41 Т.Бердибеков атындагы орто мектеби мекемеси жалпы орто билим берүүчү мекеме болуу менен бирге, башталгыч, негизги жана жалпы билим берүүгө багытталат.”Жогорку адамгерчилик сапаты калыптанган, өз элинин маданиятын баалай билген жана бардык элдердин маданиятын урматтаган, өмүр боюу билим алып, өлкөнү өркүндөтүүгө, салым кошууга дарамети жетээрлик, дени сак, изденгич, чыгармачыл инсанды тарбиялоо”
1. БИЛИМ БЕРҮҮ ПРОГРАММАСЫНЫН МАЗМУНУ ЖАНА ОКУУ-МЕТОДИКАЛЫК КАМСЫЗДАЛЫШЫ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.1 |
Окуу планынын жана программалардын билим берүү стандартынын, базистик окуу планынын талаптарына жана кызыкдар тараптардын керектөөлөрүнө ылайык келүүсү |
Кыргыз Республикасынын өкмөтүнүн 2016-жылы 12- сентябрдагы №541токтому менен бекитилген жалпы билим берүү уюму жөнүндөгү типтүү жобонун негизинде мектептин “Уставы” иштелип чыккан Ош облусунун Юстиция башкармалыгы тарабынан алгачкы мамлекеттик каттоо 18.01.2012-жылы өткөрүлгөн. Юридикалык жакты мамлекеттик кайра каттоо жөнүндөгү күбөлүк 12.09.2022- жылы берилген. Мектеп өзүнүн ишмердүүлүгүн Кыргыз Республикасынын “Билим берүү жөнүндөгү” мыйзамына, Кыргыз Республикасынын билим берүү жаатындагы укуктук-ченемдик актыларга жана мектеп Уставына жана №41 Т.Бердибеков атындагы орто мектеби мекемесинин Жобосуна, Кыргыз Республикасынын билим берүү жана илим министрлиги тарабынан бекитилген Базистик окуу пландарына таянып иш жүргүзүлөт. |
Устав: https://drive.google.com/file/d/1Rm7ujsEopA_iwxmGNO99yIJWzv5RyiE7/view?usp=sharing
Билим берүү стандарты https://drive.google.com/file/d/1P3pa8PlxpfxWXUjq3rrR90RyceyJuYnk/view?usp=share_link
Базистик окуу планы https://drive.google.com/file/d/1HravrzUkytZLFKkEP8sreUzkxHqH3628/view?usp=share_link
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.2 |
Окуу-методикалык камсыздоонун билим берүү стандартынын талаптарына жана кызыкдар тараптардын керектөөлөрүнө ылайык келүүсү |
Мектептеги бардык предметтер боюнча календардык пландар жана предметке тиешелүү бардык каражаттар билим берүү стандарттарына дал келет. Окуу программасынын көлөмү жана убактысы окуучулардын жаш өзгөчөлүктөрүнө жана психологиялык өзгөчөлүктөрүнө шайкеш келет. Окуу планы окуучулардын жалпы ишмердүүлүгүнүн деңгээли алардын мектепте толук күн болорун эсепке алганда оптималдуу: а) инсандын мотивациялык керектөөчүлүк чөйрөсүнүн, психикалык таанып-билүүчүлүк процесстердин өсүшүнөөбөлгө түзөт. б) окуу-тарбия комплексинин өнүгүү программасына дал келет. в) башка компоненттер менен бирге толук күндөгү мектептин билим берүү жана тарбия берүүчү чөйрөсүн калыптандырат, ошону менен бирге ата-энелердин (кызыкдар тарап) талаптарына жооп берет |
Билим берүү стандарты https://drive.google.com/file/d/1P3pa8PlxpfxWXUjq3rrR90RyceyJuYnk/view?usp=share_link Тарых, биология, химия, география усулдук бирикмесинин 5 жылдык анализи https://drive.google.com/file/d/1yle16wZhOoNUYd6bz5EER1HwQXnhMasb/view?usp=share_link Мектеп музейи жонундо маалымат. https://drive.google.com/file/d/1jK6X2oTmuExljsjirV3Be3qgsi_bS8Ff/view?usp=sharing
Математика, физика, информатика УБ 5 жылдык анализи https://drive.google.com/file/d/11nS4Xi2Qo615VdxEAaPmwwWipvV4jByg/view?usp=sharing
Кыргыз тили жана адабияты УБ 5 жылдык анализи https://drive.google.com/file/d/1qjPrEs2bZcvVndee_XeFirSx-_li_v1N/view?usp=sharing Англис тили УБ 5 жылдык анализи https://drive.google.com/file/d/1i11UXUWXPhOCRwmMpLbRFboHiz4YJotv/view?usp=sharing
Орус тили жана адабияты УБ 5 жылдык анализи https://drive.google.com/file/d/1qf6qcns-iNB8v1_jpQu0MpsF7XIFbcPf/view?usp=sharing Музыка, технология, дене тарбия, көркөм өнөр,АЧД УБ 5 жылдык анализи https://drive.google.com/file/d/1hGiiY2yLIveYL16IqNTRFf0oorUzBFOI/view?usp=sharing
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.3 |
Жетиштүү маалыматтык ресурстардын (окуучулардын контингентине, анын ичинде окутуу тилдерине карата окуу – методикалык адабияттардын фонду) болушу |
Мектепте окуучулар үчүн окуу китептери жетиштүү. Жалпы мектептин китеп фонду 10800 китепти түзөт. Мектептин китепкана фондундагы окуу китептери КР ББ жана илим министрлиги тарабынан 2020-2021 окуу жылына карата бекитилген окуу китептеринин тизмеси менен (№699/1 9-августагы )дал келет (программалар ар бир беш жылда иштелип чыгып, бекитилип турат). Ошондой эле мектеп китепканасында: Көркөм адабияттар-2500 Окуу китептери-7880 Методикалык-420 Журналдар-40 бар. |
Китепкана https://drive.google.com/file/d/1xu6nv8SYVNBV51W1ZzLvcy_HOBco-Mwr/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1RNzBJmlvqsOXFY0UVSZe3f7yt-anO0PW/view?usp=sharing
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.4 |
Билим берүү программасынын жана окуу-методикалык камсыздоонун мазмунун жакшыртуу максатында кызыкдар тараптардын күтүүлөрүн, керектөөлөрүн жана канааттануусун мезгилдүү баалоонун жана маалыматтык коопсуздукту камсыздоонун колдонуудагы механизминин болушу |
№ 41 Т.Бердибеков атындагы орто мектеби мекемеси 5 жылдык олимпиада көрсөткүчүнө анализ
№ 41 Т.Бердибеков атындагы орто мектебини мекемеси 5 жылдык ЖРТнүн жыйынтыгынын анализи.
№ 41 Т.Бердибеков атындагы орто мектеби мекемеси билим сапаты боюнча беш жылдык анализи.
№ 41 Т.Бердибеков атындагы орто мектебинин Улуттук тест жүргүзүү борборунун сынагына катышкан окуучулары жөнүндө маалымат
|
ОББ олимпиада, ЖРТ,билим сапаты боюнча 5 жылдык анализи https://drive.google.com/file/d/187L2-TsW8XbzRBbuLg7wKVdgVcaYxGp5/view?usp=sharing
ЖРТ боюнча 5 жылдык анализ https://drive.google.com/file/d/1Gz48EQ1DB5mLm45nhQsS9Goglo3AXDiM/view?usp=sharing Билим сапаты боюнча 5 жылдык анализ. https://drive.google.com/file/d/1Vm7pG-eOh0Nvyzt6lHmATwCTwS9TIuIH/view?usp=sharing
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күчтүү жактар: 1. Базистик окуу план боюнча бардык предметтердин педагогдору квалификациялык талабы боюнча шайкеш келет. 2. Стандарттык билим берүүнүн методикалык колдонмолору менен иш алып баруу. 3. Окуу программаларынын аткарылышы 4. Педагогдордун кесиптик денгээлинин жогорулатуусу жана чыгармачылык менен изденүүсү
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алсыз жактар: 1. Стандарттык билим берүүдө колдонуучу каражаттардын жоктугу. 2. Мектептин базасында укуктук-нормативдик актылардын толук эместиги 3. Атайын жоболордун, инструкциялардын өз убагында иштелип чыкпай калгандыгы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. КОМПЕТЕНТТҮҮ ОКУТУУНУ ИШКЕ АШЫРУУ ЖАНА ОКУУЧУЛАРДЫН ЖЕТИШКЕНДИКТЕРИН БААЛОО |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.1. |
Окутуунун пландаштырылган максаттарынын болушу |
Окутуунун максаттары билим берүү уюмунун,методикалык кеңештин жана методикалык бирикмелердин, класстан тышкары иш алып баруу пландарында жана окуу программаларында белгиленген. Максаттар окуучунун компетенттүүлүгүн өнүктүрүүгө багытталган. Окутуунун максаттары окуучунун позициясынан сабактардын пландарында белгиленген ылайык келет. Мектеп Кыргыз Республикасынын Билим берүү министрлиги иштеп чыккан билим берүү программаларынын алкагында иш алып барат. Күндөлүк сабактын планын болгон талаптар билим берүү стандарттарынын жана методикалык кенеш тарабынан иштелип чыккан үлгүгө ылайык жүргүзүлөт. |
Сабактардын план-конспектилери https://drive.google.com/file/d/1NxmXAZ1p6uEHBW-yXUoXCr6AQuyXc_Nl/view?usp=sharing
Башталгыч класстардын УБ иш планы https://drive.google.com/file/d/1kIQpG7nrhyzsWj7wrL_GpeT4Oxzr_wui/view?usp=sharing
Кыргыз тил УБ иш планы https://drive.google.com/file/d/1qjPrEs2bZcvVndee_XeFirSx-_li_v1N/view?usp=sharing
Англис тил УБ иш планы https://drive.google.com/file/d/1i11UXUWXPhOCRwmMpLbRFboHiz4YJotv/view?usp=sharingОрус тили жана адабияты УБ иш планы https://drive.google.com/file/d/16tXXQj00RN3A_6dnbfgU1yGDzeuhdC1o/view?usp=sharing Математика, физика, информатика УБ иш планы https://drive.google.com/file/d/1VqjGeydwm2f3EQ4Sq9vm4xL7jMQ0gF9r/view?usp=sharing
Конспект https://drive.google.com/file/d/1OsU8F5VFuKRYBll5fbUyYaWbqLJEhinP/view?usp=sharing
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.2. |
Окутуу-тарбиялоо процессинде инновациялык технологияларды жана методдорду колдонуу |
2019-2020-окуу жылынын апрель айынан баштап республиканын бардык мектептери онлайн форматтагы окутууга өттү. Бул окуу процесси кадимки шартта окуудан айырмаланып, мугалимдердин жаны изденүүлөрүн, инновациялык технологияларды аралыктан колдонууга туура келди. Мугалимдер сабактарды ZOOМ, WhatsApp,Google Meet,Google classroom, электрондук күндөлүк системасы аркылуу жүргүзө алышты. 2020-2021- окуужылынын 1- жарым жылдыгында математика, башталгыч класстар, табият таануу, химия, биология ж.б предметтер боюнча атайын даярдалган видеосабактар жана сабактардын презентациялары окуучуларга ар кайсы тиркемелер аркылуу жеткирилди. |
Oнлайн форматында даярдалган сабактар https://drive.google.com/file/d/1i0U-LknSYxlcHukXrsxMVPP5LbZuU5vV/view?usp=sharing
Табият таануу 5-класс https://drive.google.com/file/d/10QQ_0vKRWBpLZCkI0qcxTO9-P9hGmRJw/view?usp=sharing
Математика https://drive.google.com/file/d/1-n7PPEfwbcfIApdiQsdw9FKGxfI1SCBZ/view?usp=sharing
Информатика https://drive.google.com/file/d/1VRcjqWQVcYFhtTwwENtUgKVStp4TLOYd/view?usp=sharing
Биология https://drive.google.com/file/d/11WUmO34FDT8bEd0-5ElOh-DJygHqFwuL/view?usp=sharing
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.3. |
Окутууну баалоодо жана корректировкалоодо кайтарым байланыш механизминин болушу |
Oкутууну баалоодо жана кайтарым байланыш жүргүзүүдө Электрондук күндөлүк системасы жакшы жардамга келди. Oкуучулар аткарылган тапшырмаларын бул системага тиркешип мугалим, окуучу жана ата-эне да аткарылган тапшырмаларды жана кандай бааланганын көрө алышат. Кайтарым байланыштын жаңы усулу: электрондук тиркемеси (чат, билдирүү), ватсап, фейсбук, инстаграмм социалдык тармактардагы баракчалар. “EDUPAQE”электрондук журналынын колдонулушу менен ата-эне, мугалим, окуучунун тыгыз иштешүүсү дагы да жогорулап, окуучуну обьективдүү баалоого, билим берүүгө кызыкдар тарптардын ар дайым ачык жана жеткиликтүү болуусуна шарт түзүлдү. |
Усулдук кеңештин отурумдарынын токтомдору https://drive.google.com/file/d/1-H0Uh0lsO_uAOPljcMilFFpfvKw0xaOi/view?usp=sharing Усулдук бирикме жөнүндө Жобо https://drive.google.com/file/d/1J_S0Nf9XkounYJRXlbYJHVXUizukJ9On/view?usp=sharing
Пед.кенешменин токтомдору https://drive.google.com/file/d/1VzgjzaLCCieafF4vz4zWdt4dB9V9XJ5p/view?usp=sharing
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.4 |
Билим берүү стандартынын талаптарына ылайык окуудагы жетишкендиктерди баалоонун объективдүү жана ачык-айкын системасынын болушу |
Окуучулардын окуудагы жетишкендиктеринин баалоонун объективдүү жана ачык айкын болушу 2019-жылдан бери киргизилип , жалпы мугалимдер, окуучулар, ата –энелер пайдаланып жаткан Электрондук күндөлүк системасы болуп саналат. Бул системага кирүү үчүн ар бир окуучу, мугалим, ата-энеге логин, паролдор берилет. Ал купуя сакталат. Күндөлүктөгү бардык маалыматтар мектеп директору жана окуу тарбия иштери боюнча директордун орун басары тарабынан көзөмөлгө алынат. Мындан сырткары мектептин маалыматтык базасы ИСУO да ишке киргизилген. Бул сайтта мектеп жөнүндө, окуучулар, мектеп персоналдары,жетишкендиктер да киргизилген. Мектеп директорунун буйругу менен маалыматтарды жанылап туруу жана өзгөртүү үчүн атайын информациялык каражаттарды колдоно алган мугалим дайындалат. 9-11- класстарда баалоо Кыргыз Республикасынын мыйзамдарына ылайык, билим берүү жана окуу стандартын аткаруу менен мамлекеттик жыйынтыктоо аттестациясынын негизинде ишке ашырылат. |
Edupage программасы, мугалим,ата-эне,окуучунун күндөлүгү https://drive.google.com/file/d/1jqMsWZrt2n89UxT0MHsuavCAsxWxW6I4/view?usp=sharing
ИСУО https://drive.google.com/file/d/1ML5s6AacVLcGiYRau8_7VGdNMPcVydtf/view?usp=sharing
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.5. |
Окуучуларга баалоонун колдонулуучу эрежелери, жол-жоболору жана жыйынтыктары, ошондой эле аларды кайра кароонун жол-жоболору жөнүндө маалымдоо системасынын болушу |
Мектепте окуучуларды баалоонун жыйынтыктары өз убагында окуучулар үчүн жеткиликтүү болуп турат. Мисалы. ЖМАнын жыйынтыктары окуучулар үчүн атайын такталарга илинип, өз убагында кандай билимдерге ээ болгондугун көрө алышат. Бул баалону ишке ашырууда мектептеги бардык персоналдардын функционалдык милдеттерине так көрсөтүлгөн. Окуучулардын жетишкендиктерин баалоодо жана жыйынтыктоо аттестациясын, окуучуларды класстан-класска көчүрүү экзамендерин өткөрүү мезгилинде, мугалимдерден турган апелляциялык комиссия курамы директордун буйругунун негизинде бекитилет. Апелляциялык комиссиянын курамына окуу-тарбия иштери боюнча директордун орун басарлары, предметтик мугалимдер кирет. Окуучулар алган баасына макул болбогон учурда апелляциялык коммисия кайрадан билим деңгээлин текшерип, жыйынтыгын чыгарат. |
Директордун милдети https://drive.google.com/file/d/1YsUQCqMEYWAU_2o2bJCdICp--fvtuoqH/view?usp=sharing
ОББ милдети https://drive.google.com/file/d/1SzdFGL1J5rkaCNE1QYK-Vylw1ElIkkid/view?usp=sharing
Соц.педагогтун милдети https://drive.google.com/file/d/1yYA4fuZ7NtlobvzkpZDXxEEg3DzU3mHK/view?usp=sharing
Мугалимдердин этикасынын кодекси https://drive.google.com/file/d/1Cb48b_5hLnsnYIg5UMmlwqgE2shIfipA/view?usp=sharing
Ички тартип эрежелери https://drive.google.com/file/d/1XFSfTIc0IYNHme2aSiugotAY28bQf818/view?usp=sharing
Окуучулардын соттолбогону жөнүндө маалымат
https://drive.google.com/file/d/1_Y5nxh_5oo67_MrAUaS8KOHVyXMRhzj5/view?usp=sharing
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.6. |
Коопсуз, өнүктүрүүчү жана психологиялык жактан ыңгайлуу билим берүү чөйрөсүн камсыздоо, билим берүү процессинде ден соолукту сактоочу ыкмаларды колдонуу |
Мектепте коопсуз жана өнүктүрүүчү жана психологиялык жактан ынгайлуу билим берүү чөйрөсүн камсыздоо максатында ички тартип эрежелери иштелип чыккан. Мында окуучулардын жана мектеп мугалимдери жана жалпы кызматкерлери тарабынан кандай тартиптик эрежелерди сактоо керек экендиги каралган. Мындан сырткары мектеп окуучулары жана мугалимдеринин милдеттери да бекитилген . Окуучулар жана мугалимдер үчүн психологиялык чөйрөнү түзүү үчүн психологдун жоктугуна байланыштуу соц педагогдун кызматынан пайдаланышат. Жыл сайын мугалимдер жана окуучулар ден-соолугун сактоо максатында атайын медициналык кароодон өтүшөт. Мугалимдердин жана жардамчы персоналдардын санитардык китепчелери түзүлгөн. |
Соцпедагогдун көп жылдык иш планы https://drive.google.com/file/d/1pDXnTGSy1nCql0VOq4l04z7ceWX1NAWC/view?usp=sharing Соцпедагогдун жылдык иш планы https://drive.google.com/file/d/1IfAsF0ll6fSo6FRr1mzpKFkFNdNeLaPq/view?usp=sharing
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.7. |
Ички жана тышкы баалоонун, системалуу мониторинг жүргүзүүнүн жыйынтыгы боюнча окуучулардын натыйжаларынын динамикасы |
Мектеп ички жана тышкы баалоону үзбөй жүргүзүп келет жана ал боюнча мониторингдер түзүлгөн. -ЖМА(9жана 11-класстар) -Мектеп ичиндеги билим сапатынын жыйынтыктары -ЖРТ жыйынтыгы -НЦТнын жыйынтыгы. - Олимпиадалар |
ОББ 5 жылдык отчету https://drive.google.com/file/d/187L2-TsW8XbzRBbuLg7wKVdgVcaYxGp5/view?usp=sharing
ЖРТнын 5 жылдык анализи https://drive.google.com/file/d/1Gz48EQ1DB5mLm45nhQsS9Goglo3AXDiM/view?usp=sharing
Олимпиада 5 жылдык анализи https://drive.google.com/file/d/1YtjXjEyTlY5uaoFxOfsEhb2Vr28-usMr/view?usp=sharing Китепканачынын 5 жылдык анализи https://drive.google.com/file/d/1RNzBJmlvqsOXFY0UVSZe3f7yt-anO0PW/view?usp=sharing
Д-10 https://drive.google.com/file/d/16T2lgwXx5xR16dhBn0LhbFgT6MZ01lVS/view?usp=sharing
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.8. |
Кызыкдар тараптардын кайрылууларына жана арыздарына таасир этүүнүн иштелип чыккан жана ишке киргизилген жол-жоболорунун болушу |
Мектепте көрүнүктүү жерде «Ишеним почтасы»уюштурулган жана аны мектептин соцпедагогу тарабынан көзөмөлдөнүп турат. Бул почтага окуучулардан келип түшкөн каттар, сунуштар, каалоолор ай сайын ачылып, анализ жүргүзүлөт да акт түзүлөт.Ар бир окуучудан түшкөн каттар анонимдүү түрдө болот. Мындан сырткары ар канда даттануулар, арыздарды, кайрылууларды кароо максатында этика комиссиясы иш алып барат. |
Этика комиссиясы https://drive.google.com/file/d/1Es4f0-hlczg2o2ng1IvsokY8xznEWigJ/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1pdkGDqcNStPi4x1t7nI2jVCogvVCO-U_/view?usp=sharing
Ишеним кутуча https://drive.google.com/file/d/1pDQ2uPY20FgYnhjs8aoohh70RcTdZGQy/view?usp=sharing
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күчтүү жактар: 1. Oкуучуларды баалоодо ачык-айкын маалымат каражаттарынын болушу Мугалимдердин пандемия шартында аралыктан окутууну тез өздөштүрө алгандыгы Аралыктан окутууда ар канда инновациялык технологияларды , ар түрдүү маалымат базаларын пайдалана алгандыгы Кайрылуу, даттануулардын аздыгы |
Алсыз жактар: Билим сапатын жогорулатууда айрым мугалимдердин ишинин чабалдыгы |
|||
|
|||
3. КАДРДЫК САЯСАТТЫН ЭФФЕКТИВДҮҮЛҮГҮ |
|||
3.1 |
Педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим берүү программасына шайкеш келүүсү |
Педагогикалык курам квалификацияларга жана билимдерге (анын ичинде адистигине шайкеш келүү) карата коюлуучу талаптарга ылайык толугу менен комплектелген. Ар жыл сайын мугалимдерди комплектилөө жүргүзүлүп келет. Жыл сайын мугалимдер ар кандай өз билимин жогорулатуу курстарынан өтүп турушат. Жалпы тарификациядан өткөн мугалимдин саны- 38 жана 480 сааттык программа менен 2 мугалим эмгектенет. |
Сапаттык курам. https://drive.google.com/file/d/1npWxdJzo121R3x_r6KCsmXmT0NR3qsFM/view?usp=share_link
|
3.2 |
Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү, ошондой эле билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу |
Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү камсыздоочу механизмдер жана процедуралар белгиленди, ошондой эле билим берүү процесинин катышуучуларынын өз ара мамилелерине жана анын нтыйжалары боюнча чечимдерди кабыл алууга карата баалоо жүргүзүү боюнча иштер жүргүзүлүп турат. Мектепте физикалык жана психологиялык чөйрөнү түзүү максатында ата-энелер окуучулар жана мектеп администрациясы менен 3 тараптуу келишим түзүлгөн. Физикалык коопсуздугу боюнча имараттын коопсуздугу, бөлмөлөрдүн жарыктандырылышы, кабинеттердин желдетилиши, коопсуздук техникалык эрежелердин болушу, эвакуациялык пландардын болушу, жергиликтүү башкаруу уюмдарына жазылган каттардын негизинде жөнгө салынып турат . Балдардын ден-соолугун коргоо, ооруларды алдын-алуу үчүн Мамажан үй бүлөлүк дарыгерлери, айылдык ден-соолук комитети менен сабактар, лекциялар өтүлүп, мониторинг алынат. Өрт коопсуздугу боюнча инструктаждар окуулар райондук өрт кызматкерлери тарабынан өткөрүлүп турат. |
Үч тараптуу келишим https://drive.google.com/file/d/1v9rO5NVgwUtBXglPVBDn3tCpij41uCj9/view?usp=sharing
|
3.3 |
Педагогикалык кадрларды үзгүлтүксүз кесиптик өнүктүрүү, алардын квалификациясын жогорулатуу жана мотивациялоо системасынын болушу |
Педогогдорду кесиптик өнүктүрүүнүн салттуу системасы колдонулат: -Жыл сайын 15 % кем эмес педогог ( беш жылдын ичинде 75% ) өз квалификациясын курстарда, семинарларда,тренингдерде, анын ичинде дистанттык түрдө жогорулатат; - методикалык бирикмелер натыйжалуу иштейт; -Насаатчылык системасы бекитилген жана колдонулат; - Насаатчылар, МБнын жетекчилери жана активдүү иштешет. Педогогдор стимулдук фонддун же ЭКК эсебинен сый акы алышат. -Квалификацияны жогорулатуу иш планы |
Стим фонд, буйрук https://drive.google.com/file/d/1vP8IslSI1ZQtMs6ZxcbVbsM8uAQuC9B3/view?usp=sharing
Cтим фонд үчүн толтурулган паспорттор https://drive.google.com/file/d/1PpAlp0mox0noNTJNLMikxFW9o4gddj-e/view?usp=sharing
Эмгек паспорту https://drive.google.com/file/d/1RbwPMTPJIc8sGUF64RpuY4s7uWhRloh4/view?usp=sharing
|
Күчтүү жактар: 1. Мектептин мугалимдери өз билимин жогорулатуу үчүн өз убагында курстардан өтүшү, семинар тренингдерге катышуусу. Стим.фонддун туура иштин жыйынтыгына карата берүүсү. Метод секция жетекчилеринин ишинин натыйжалуулугу. 2. Педагогикалык кадрлардын өз кесиби боюнча иштөөсү 3. Физикалык жана психологиялык чөйрө түзүүгө кызыкдар тараптардын болуусу |
|||
Алсыз жактар: Инновациялык технологиялардын жетишсиздиги Айрым мугалимдердин МТКны өздөштүрө албагандыгы |
|||
4. МАТЕРИАЛДЫК-ТЕХНИКАЛЫК БАЗА |
|||
4.1 |
Билим берүү процессинин катышуучуларына, анын ичинде ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын жана материалдык ресурстардын (жабдылган окуу класстары, лабораториялар, компьютердик класстар, спорт зал) болушу. |
Мектептин жалпы ички аянты 4256 м 3 . Окуу имараттар жана бөлмөлөр канаатандыраалык абалда.предметтик стандарттардын талаптарына ылайык жабдылган класстардын саны 50%дан жогору. Компьютердик бир класс кабинет бар жана компьютерлер бир гана кабинетке жетиштүү. MaxLink ,"Кыргыз телеком" жоопкерчилиги чектелген коом менен интернет түйүндөрүн байланыштуруу үчүн келишим түзүлгөн. Спорт зал бар. Мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга мектептин кире беришинде бир пандус бар жана башка ресурстар жок. Физика кабинети-1 Физика лаборатория-1 Химия кабинети-1 Химия лаборатория-1 Биология кабинети-1 Биология лаборатория-1 Кыргыз тили жана адабияты кабинети-2 Орус тили жана адабияты кабинети-2 Англис тили кабинети-1 Математика кабинети-1 Тарых кабинети-1 География кабинети-1 География лаборатория- Компьютердик класс-1 Мультимедиа кабинет-1 Адам жана коом кабинет-1 Башталгыч класстар -8 Аскерге даярдык кабинети -1 Китепкана -1 Административдик кабинеттер-5 Чарбалык иштер боюнча директордун орун басары-1 Архив-1 Ата-энелер каанасы-1 Дене тарбия каанасы-1 |
Соцпедагогдун ден соолугунун мүмкүнчүгү чектелген окуучулардын анализи https://drive.google.com/file/d/1O5RG51YkSYZ_a24kD27jH0t69y8g6VoF/view?usp=sharing
Окуу имаратынын суроту. https://drive.google.com/file/d/1ma1cn75GORjHiiZPYe55xHG35ZKXxBtO/view?usp=sharing
Актылар https://drive.google.com/file/d/1xS0Cbsbk2io8twS6mTdUN1seMaDnXgi4/view?usp=sharing
Инвентардык иш кагаздар https://drive.google.com/file/d/1_5GZEipRpRTbTD_N0UQvZhXT65uebqLr/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1urBFYhNWsyTV8spQmVTXzlq_c_TwWTjD/view?usp=sharing
MaxLink компаниясы. Телеком https://drive.google.com/file/d/1SkeKlXWUTXDrlDKkswLEB4X-naj2P1kB/view?usp=sharing
Ашкана, кабинеттердин сүрөттөрү https://drive.google.com/file/d/1fXEW95Bz-o4dDFglUmn0xaOFYd7TpeMx/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1EzTUWCknP5psNIJ_Zoqe85LUFHrBVjOe/view?usp=sharing
”Клен Кей Джи”ысык тамак https://drive.google.com/file/d/18HiPI4LxIpVYaVlxy8dsZ2nTWbiJkekr/view?usp=sharing
Сан.эпид.станция https://drive.google.com/file/d/1V2LsI9k8P48uY6IMya8MbPlypcX8Pktn/view?usp=sharing
Таза суу https://drive.google.com/file/d/1vcAADVqBUBx4lKWRnW10Tdh3qrwUHKKT/view?usp=sharing
|
4.2. |
Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо (экологиялык, санитардык эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер, өрткө каршы коопсуздук, эмгекти коргоо жана коопсуздук техникасынын эрежелери) |
Мектепте экологиялык, санитардыкэпидемиологиялык эрежелер сакталат жана атайын нускама иштелип илинген. Өрткө каршы щиттер, кошумча эшиктер бар, бирок өрт өчүрүүчү шаймандар жетишсиз, жергиликтүү башкаруу органдарына каттар менен кайрылуулар жолдонуп келет. Окуучуларга өрт коопсуздугу боюнча маалыматтар берилип турат жана атайын бурч уюштурулган. Коопсуздук талаптарга ылайык келет. Класстык бөлмөлөрдө өрт коопсуздугу боюнча эрежелер илинген. |
өрт коопсуздугу https://drive.google.com/file/d/1-N9xNbHyeMhuVwAlu_rRBHRRa4fXxr4-/view?usp=sharing
Жарандык коргонуу https://drive.google.com/file/d/17hLRv48UIMoMv-EE2-_TPiBzkR9wsWqX/view?usp=sharing
Эвакуация планы https://drive.google.com/file/d/17wSCEBmdSx-hV4MH4ePp19NyqEnihAIm/view?usp=sharing
|
4.3. |
Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу |
Материалдык -техникалык базаны жакшыртуу боюнча пландалып, келген ресурстар боюнча анализдер жүргүзүлүп турат. Мектептин МТБ ичинен окуучулар үчүн компьютердин жоктугу, спорттук шаймандардын жоктугу да тескери таасирин тийгизет. Жергиликтүү башкаруу органдарына жана райондук билим берүү бөлүмүнө тиешелүү кайрылуу каттар жолдонуп келет. Материалдык-техникалык базаны чындоодо мектептин мурдагы бүтүрүүчүлөрүнүн салымы чон. Азыркы тапта мектеп алдында кичи футболдук аянтчанын иши, финансы каражаттарына байланыштуу токтоп турат |
Видео көзөмөл 6 даана демөөрчүлөр тарабынан
”Клен Кей Джи”ысык тамак https://drive.google.com/file/d/18HiPI4LxIpVYaVlxy8dsZ2nTWbiJkekr/view?usp=share_link
|
Күчтүү жактар: 1. Класстык бөлмөлөрдүн мүмкүн болушунча жабдылышы 2. Материалдык-техникалык базаны чындоодо ата-энелердин жардамы |
|||
Алсыз жактар: 1.Материалдык -техникалык базанын жакшыртуусуна демөөрчүлөрдүн аз болушу 2.Лабораториялык каражаттардын жоктугу. 3. Спорт залдын жылытуу системасынын жоктугу |
Корутунду:
https://drive.google.com/file/d/1OBjIPCbSlp_Kt71XCXJJz9gkrE5pkWIb/view?usp=sharing
Жыйынтык:
№ 41 Т.Бердибеков атындагы орто мектеби мекемеси жалпы иш кагаздары талапка ылайык жүргүзүлөт. 24 класстык журнал, алфавиттик китеп, окуучулардын жана мугалимдердин иш кагаздары, буйрук китепчелери, окуучулардын кыймылы боюнча өз убагында буйруктар ИСУО маалыматтык базасы жаныланып, толук маалыматтар жүргүзүлүп турат.
ИСУО: https://drive.google.com/file/d/1ML5s6AacVLcGiYRau8_7VGdNMPcVydtf/view?usp=share_link
( жаны маалыматтардын негизинде алынды).
Мектептин «Электрондук күндөлүк системасы» да эӊ мыкты жолго коюлган. Бул системанын жардамы менен окуучулар да , мугалимдер жана ата-энелер окуу процессинин абалы менен жакындан тааныш болушуп, чейрек сайын жыйынтык отчетторду өз убагында чыгарып алып турушат. Мектептин күчтүү жагы болуп күчтүү кадрлардын болушу, талыкпаган изденүүчүлүгү, тарбия иштеринин алгылыктуу жүргүзүлүшү болуп саналат.. Мектептин окуу кабинеттери талапка ылайык жабдылган. 6 видео кабинетте атайын видео көзөмөл орнотулган. Мектептин алма багындагы алмадан жыл сайын түшүмдүү болгон убактарда башталгыч класстардын тамак-ашы үчүн компоттор жасалат..Коомчулук жана ата-энелер менен болгон байланыш системалуу жүргүзүлөт. Акыркы 5 жыл ичинде мектептин ишмердүүлүгү жакшы деп бааланууда. Жүргүзүлгөн өзүн-өзү баалоонун негизинде комиссия ыйгарым укуктуу органдарга программалык аккредитациядан өтүү үчүн документтерди жиберүүнү сунуштайт.
Еdupage:
https://drive.google.com/file/d/1YCP6PyZg6P7Q9hLnyXvcoUXRaitU-Y1W/view?usp=sharing
Комиссиянын төрагасы: 1. Э.Сайбиева -мектеп директору
Комиссиянын мүчөлөрү: 2. А.Матысакова - окуу тарбия иштери боюнча директордун орун басары
3. С.Аттокурова -кесиптик бирлик уюмунун төрайымы
4. М.Ысакова - математика мугалими
5. А.Токурова- кыргыз тили жана адабияты мугалими
45
© 2021. Министерство образования и науки Кыргызской Республики. Сайт разработан учреждением "Жаңы Китеп". Статистика