СШ Средняя школа № 10 "Питомник"

Адрес: Кыргызская Республика,Ошская обл.,Кара-Сууйский р-н,Жоошский а/а,с. Питомник, улица Ырысбаев Эгемберди, 15

Көрүлдү: 351

СШ Средняя школа № 10 "Питомник"

Институционалдык аккредитация

1. БИЛИМ БЕРҮҮНҮН САПАТЫН КАМСЫЗДОО САЯСАТЫ

1.1. Билим берүү уюмунун ишин жөнгө салуучу бекитилген ички акттардын болушу

Кара-Суу районундагы № 10 “Питомник” орто мектеби мекемеси (мындан нары - мектеп) ишмердүүлүгүбүзү төмөнкүлөрдүн негизинде жүргүзөбүз: -Кыргыз Республикасынын “Билим беруу” жөнүндөгү мыйзамы; -Балдардын укугу жөнүндөгү Конвенциясы; -Кыргыз Республикасынын балдар жөнүндө Кодекси; Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн №403 Токтому менен 2014-жылдын 21-июлундагы бекитилген мектептик билим берүүсүнүн Мамлекеттик стандарты; -“Мугалимдин статусу” мыйзамы. №10 “Питомник” орто мектебинин ишин жонгө салуучу бекитилген актылар төмөндөгүлөр: -Мекеменин Ош облусунун жана Ош шаарынын Юстиция башкармалыгы тарабынан 2019-жылы 31-январында кайрадан каттоодон өткөн Уставы; Бул устав Кара-Суу райондук билим берүү бөлүмүнун башчысы Г. Э.Машрапова тарабынан 2019-жылы 31-январында бекитилген.

1. Ички көзөмөл жөнүндө жобо
27266_____ ______.docx

2. Устав
https://drive.google.com/file/d/1tZTR2oZ49M_pIgEUzXz_r9n3INoFcJbR/view?usp=sharing

3. Кыргыз Республикасынын балдар жөнүндө Кодекси;
https://drive.google.com/file/d/1K21YI84yNsZzeI9Sh_LMpfbvjNspU_Ba/view?usp=share_link

4. Балдардын укугу жөнүндөгү Конвенциясы;
27144_Баланын укуктары жөнүндө конвенция.pdf

5. Кыргыз Республикасынын “Билим беруу” жөнүндөгү мыйзамы
https://drive.google.com/file/d/1xBRJ9nmU0xbgmEjMAerYp9S2scrm3PsZ/view?usp=share_link

6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн №403 Токтому менен 2014-жылдын 21-июлундагы бекитилген мектептик билим берүүсүнүн Мамлекеттик стандарты
https://drive.google.com/file/d/1ya4jK1NTpgM5sIEY6m77kf46n2VYZlQA/view?usp=share_link

7. Мугалимдин статусу” мыйзамы.
https://drive.google.com/file/d/17Q6mS7fjFiCZT82RyYaiocRTwtkiGnif/view?usp=share_link

8. Мектептин юридикалык жактан мамлекеттик каттоо жөнүндө КҮБӨЛҮГҮ
https://drive.google.com/file/d/1qv7cC8H135IFYcfly-4puy4TN7mimw8C/view?usp=share_link

9. Жалпы билим беруу уюму жөнүндо типтуу жобо
https://docs.google.com/document/d/1QxszzXK1fDqT9PG1WGIFIDOUdrATwlSH/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

10. Усулдук кеңеш жөнүндө жобо
https://docs.google.com/document/d/11-py2DFFpthLY8MWgqPJw9_HvjV_DV4z/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

11. Камкордук кенешинин жобосу
https://drive.google.com/file/d/1mRjhWOKWDlY00SGWkQw3clHRIhkmRzfT/view?usp=share_link

12. Олимпиадалык борбор жөңүндө жобо
https://docs.google.com/document/d/1dq3cdUfJ_4H20VpH5S9wyekQ5hV0LXBJ/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

13. Педагогикалык кеңешме жөнүндө жобо
27262_пед кенешме жобо.docx

14. Ата-энелер комитети жөнүндө жобо
https://docs.google.com/document/d/1kx6p_GTi05ZziNY-fmFcCbHnCNvQ6oA1/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

15. Мектептин 2021-2022-окуу жылына жылдык иш планы
https://docs.google.com/document/d/162c6Or7VYlB2F1cG3ab-EijYecQxOF6O/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

 

1.2. Билим берүү уюмунун бекитилген миссиясынын, кызыкдар тараптардын керектөөлөрүн жана өзүн-өзү баалоонун ар жылдык жыйынтыктарын эске алуу менен иштелип чыккан стратегиялык жана учурдагы пландардын болушу

Билим берүү уюмунун миссиясы билим берүү уюмунун Уставында жана бекитилген стратегиялык планында көрсөтүлгөн. Мектептин миссиясы: “Жогорку адамгерчилик сапаты калыптанган,оз элинин маданиятын баалай билген жана бардык элдердин маданиятын урматтаган,омур бою билим алып,олкону оркундотууго,салым кошууга дарамети жетээрлик, дени сак,изденгич,чыгармачыл инсанды тарбиялоо ” Мектептин максаты:Билим берүүнүн жеткиликтүүлүгүн камсыздоо,окуучулардын билим алуусуна заманбап шарт түзүү менен негизги компетенттүүлүктөрдү калыптандыруу,инсандык сапаттарга тарбиялоо,мамлекеттик стандарттардын талабына ылайык жалпы негизги жана жалпы орто билим берүү программаларын ишке ашыруу. Мектептин милдети: -Мугалимдердин профессионалдык компетенттүүлүгүн жогорулатуу менен билим берүүдө алдынкы тажырыйбаларды жана жаңы технологияларды пайдаланып окуучулардын билим сапатын көтөрүү. -Мектептин материалдык-техникалык базасын чыңдоо жана маалымат-технологиялык потенциалын жогорулатуу.

1. Китепкана
https://docs.google.com/document/d/1AeLtzy5pmTG1MFxn2AF5cphucn0aUQXR/edit?usp=sharing&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

2. Уюштуруучунун жылдык иш планы
https://docs.google.com/document/d/1nYZSu_fUxqzRO-4ydbK-ZUW1A_uyUK7H/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

3. Ички тартип
https://docs.google.com/document/d/1gSW4maBmAunAqInkTY2fr7XiUPe00OW6/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

4. соц. пед. жылдык иш планы
https://docs.google.com/document/d/14YPUXSpUwYriKIAa7AlyhX5hVsjkBMvW/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

5. Стратегиялык өнүгүү планы, мектептин миссиясы
https://docs.google.com/document/d/126ngTvFQDPa-_i39CmFldzzF2PueQadI/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

6. соц. пед. жылдык иш планы
https://docs.google.com/document/d/14YPUXSpUwYriKIAa7AlyhX5hVsjkBMvW/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

7. Математика УБ иш планы
https://docs.google.com/document/d/1sgRhr57UiRKZ8HQhjAmR9ymDBscICKAu/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

8. Сапаттык курам
https://docs.google.com/document/d/1_J97yUdcwWePNv4i7JQRIwH3fss8Q83n/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

9. жарандык коргонуу
https://docs.google.com/document/d/1P98Vh0iLFNJr1UOwJ2IHruhzrDR45b7V/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

10. Башталгыч класстардын УБ иш планы
https://docs.google.com/document/d/1heT5EooqwBJpw0mxxXoa_9Ein62ZNL4C/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

11. Кыргыз тил УБ иш планы
https://docs.google.com/document/d/1cXfcntOvJEDXHMJX9FjEPGMg4pUj-8HH/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

12. Усулдук бирикме жетекчилеринин иш планы
https://docs.google.com/document/d/1cZVSkrdMsgOep0Oyilup8TCDLYtT7CAU/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

13. Насаатчылык
https://drive.google.com/file/d/1w1bHG7Gj5ULPmd0EidHQZlITCNL3y4z6/view?usp=share_link

 

1.3. Билим берүүнүн сапатын камсыздоо саясатын ишке ашыруу жана жооптуу адамдардын/түзүмдөрдүн болушу

Мектептин башкаруу ишмердүүлүгү мектептин директоруна жана анын орун басарларына бөлүштүрүлгөн бардык кызматкерлердин милдеттери иштелип чыккан. Мектеп администрациясы мугалимдерге усулдук жардам берүү менен окуу – тарбия процессин “мугалим-окуучу-мугалим” принцибинде кызматташуу багытында иш жүргүзөт. Мектепте усулдук бирикме жана алардын жетекчилери бекитилип, алдыга максаттары коюлуп иш пландар түзүлгөн. Билим берүүнүн сапатын камсыздоодо усулдук бирикмелердин максаттары түзүлгөн:  мугалимдердин квалификациясын жана чеберчилигин жогорулатуу  жаш мугалимдердин кесиптик өнүгүүсүнө колдоо (насаатчылык) көрсөтүү.  Билим берүү чөйрөсүндөгү окутуунун сапатына талапты камсыз кылуу.  Бирдиктүү билим жана тарбия берүүдө,инсандын өнүгүүсүн жана калыптануусун камсыз кылууга чыгармачыл иш-чараларды уюштуруу.  Мугалимдердин педагогикалык ишмердүүлүгүнүн натыйжасын баалоо

1. 2-чейректин билим сапаты боюнча отчет
https://docs.google.com/document/d/15Mp2UcD2FF9QRxBWF4wYj8CR-S1W1wwo/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

2. Билим сапатты көтөрүү боюнча иш план
https://docs.google.com/document/d/1-af0VlEC8b8gpfadaJU1E3JbajT_wujw/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

3. Предмет боюнча тесттик база
https://docs.google.com/document/d/1lIFKWcZlLYE3846r9pYdI_zr5Zx1hb1E/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

4. Педагогикалык кенешменин токтому:
https://docs.google.com/document/d/1uct-Bwfx3a2S-1OTvzasSy1joKfpKfxG/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

 

1.4. Персоналдын жана окуучулардын жүрүм-турумунун бекитилген этикалык ченемдеринин болушу, аларды сактоо (билим берүүнүн жана инсандын, маданий көп түрдүүлүктүн баалуулуктарын колдоочу уюштуруучулук маданияттын калыптангандыгы)

Этикалык ченемдик актылар окуучулар үчүн да, педагогдор үчүн да 28.08.2021-жылы №1 пед кеңеште каралып, бекитилген. Мугалимдердин арасында этика комиссия түзүлгөн. Бул комиссия этикалык ченемдер бузулган учурда жана жеке кайрылуулардын негизинде иш жүргүзөт. Мугалимдердин профессионалдык этикасынын кодекси: -Мугалимдин негизги нормалары; -Мугалимдин башка адамдар менен өз ара мамилеси; 1. Мугалимдин окуучу менен мамилеси; 2. Мугалимдердин бири бири менен өз ара мамилеси; 3. Администрация менен өз ара мамилеси; 4. Окуучунун ата-энеси менен өз ара мамилеси; 5. Коомчулук менен өз ара мамилеси. Окуучунун тартип эрежеси: • окуучуларынын сабакка катышуу тартиби: • окуучуларынын танапис учурундагы тартиби • окуучуларынын ашканадагы тартиби • окуучуларынын мектепке келуу эрежеси; • окуучуларынын кече, чогулуштагы тартиби • окуучуларынын мектептен тышкаркы тартиби

1. . МЖУнун иш планы
https://drive.google.com/file/d/1oK61WlOe2EiNXNhVoxCQAj88PKidmmC4/view?usp=share_link

2. Кыздар кенешинин иш планы:
https://docs.google.com/document/d/17krjcHufyif2Cm59uoI2ln8nuHou5ZD7/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

3. Эки тараптуу келишим
https://docs.google.com/document/d/1IDSxec9j7sWqfojiBUD1OOMxRBdpXm-F/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

4. Уч тараптуу келишим
https://docs.google.com/document/d/1PEUy3z4mw-_733pA2xXISs2w9CX7FhME/edit?usp=sharing&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

 

1.5. Ишти баалоо, пландоо, уюштуруу, ошондой эле билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун абалына мониторинг жүргүзүү механизмдеринин жана жол-жоболорунун болушу

Мамлекеттик билим беруу стандартына ылайык мектеп мекемесинде ишти КРнын өкмөтүнүн 2014-жылдын 21-июлундагы №403 токтому менен бекитилген баалоо, пландоо, уюштуруу, ошондой эле билим берүү чөйрөсүнун коопсуздугунун абалына мониторинг жүргүзүү механизмдери төмөндөгүдөй жүргүзүлөт: 1. Чейрек сайын педагогикалык кеңешме 2. Мектептин ички көзөмөлү 3. Ай сайын директор алдындагы кеңешме өткөрүлөт 4.Эки айда бир усулдук кеңешме өткөрүлөт 5.Усулдук бирикмелердин чогулушу 6.Ата-энелер чогулушу класстарда ар 2 айда өткөрүлөт 7.Мектепте чейрек сайын ата-энелер жыйыны өткөрүлөт. 8.Ата-энелер комитетинин отурумдары 9.Класстык чогулуштар 10. Билим сапаты боюнча мониторинг

1. Ички көзөмөлдөөнүн планы
https://docs.google.com/document/d/1gSW4maBmAunAqInkTY2fr7XiUPe00OW6/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

2. Ата-энелер чогулушунун протоколдору:
https://docs.google.com/document/d/1pSw_ogw3BvSC2ghPFNSN6mnT3vyZLWPA/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=tru

 

1.6. Кызыкдар тараптарды тартуу менен чечимдерди кабыл алуунун жана тиешелүү оңдоолорду киргизүүнүн колдонуудагы механизмдеринин болушу

Мектептин бюджети боюнча коомдук угууларды өткөрүү Камкордук кеңешинин кварталдык отчетторун угуу Демөөрчүлөрдү аныктоо жана алар менен кызматташуу Марафондорду, маалыматтык компанияларды өткөрүу

1. Демөөрчүлөрдүн ишмердүүлүгү
https://drive.google.com/file/d/1vRqCBZVerTZhwtiJQqKqaGkBQU-aVwVC/view?usp=share_link

 

1.7. Билим берүүнү башкаруунун колдонуудагы маалыматтык системасынын, веб-сайттын, электрондук почтанын болушу

Мектепте 2019-2020- окуу жылынан баштап электрондук күндөлүк иштеп жатат. Ар бир мугалимдин электрондук почтасы бар. Мектептин веб-сайты бар. Мектеп тууралуу толук маалымат ИСУОго киргизилген, соцтармактарда (инстаграмм, фейсбук) мектеп жөнүндө маалыматтар жүктөлүп турат. Билим жана илим министрлиги аркылуу мектепке “MaxLink” компаниясы тарабынан мектепке интернет коюлган. Мектептин стратегиялык планында билим берүүнү башкаруунун маалыматтык системасы каралган. Электрондук почта аркылуу Билим берүү жана илим министрлиги менен, облусттук билим берүү усулдук борбор менен, жергиликтүү бийлик жана райондук билим берүү бөлүмү менен керектүү маалыматтарды алып жана жеткирип турулат. Пандемия учурунда Билим берүүнү башкаруу процесси Zoom программасы аркылуу жүргузулду

1. MaxLink компаниясы
https://drive.google.com/file/d/15QMZfhnbMZSpHxuIW-mK0tg_AC2Qf9hV/view?usp=share_link

 

Күчтүү жактары:

1.Электрондук күндөлүк системасынын ишке кириши 2. Ички тартип эрежелеринин иштелип чыгышы

Алсыз жактары:

1. Веб-сайт менен иштөөдөгү маалыматтардын аздыгы 2. Мектепте толук шарттын тузулбогондугу

Сунуштар:

5-6-класстын математика китеби окуучулар учун татаал, маселелери тушунуксуз болуп жатат.Аларга мурдагыдай автор Виленкин 5-класстын математикасы боюнча отулсо. Кыдыралиевдин окууу китебинде окуучулар учун оор болуп жатат.Маселелер да башка мамлекеттен созмо соз которулган. Авторлор окуу китептерди тузуудо, жогорудагыларды сепке алса

 

2. КАДРДЫК САЯСАТТЫН ЭФФЕКТИВДҮҮЛҮГҮ

2.1. Педагогикалык, административдик, окутуучу-көмөкчү жана кенже тейлөөчү персоналды жумушка алуунун (жумуштан бошотуунун) объективдүү критерийлерин жана шарттарын камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу

Жумушка кабыл алуу жол-жоболору эмгек мыйзамына каршы келбейт,кызматкерлерди коргоо ченемдери сакталган,кызматкерлер тарабынан дооматтар жок Мектепте педагогикалык жана окутуучу көмөкчү курамды жумушка кабыл алуу, кызматтан бошотуу, жогорулатуу Кыргыз Республикасынын Эмгек Кодексинин беренелерине ылайык, мектептин Уставынын, мектептин локалдык актыларынын обьективдүү чен өлчөмдөрүнүн негизинде жүргүзүлөт. Мектепке мугалимдерди аңгемелешүү негизинде кабыл алууда төмөнкүдөй талаптарга таянат: - Билими жогорку жана педагогикалык болууга тийиш; - Өз предмети боюнча жогорку деңгээлдеги теориялык жана практикалык билимге ээ; - Өзүн- өзү өнүктүрүүгө талапкер; - Креативдүү, изденгич, жоопкерчиликтүү - Кесиптик компетенттүүлүгү; - Психологиялык билим алуусу; - Педагогикалык ишмердүүлүгүнүн жыйынтыктары ж.б

1. КРнын эмгек кодекси
https://drive.google.com/file/d/1JK00K5b_MFMExkLztP0iK-5ScOueN3qQ/view?usp=drivesd

 

2.2. Штаттардын комплекттелишинин, педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим берүү программасына шайкеш келүүсү

Педагогикалык персоналдын сапаттык жана сандык курамы программанын жана Мамлекеттик билим берүү стандартына ылайык келет. Квалификациянын жана курамдын анализи үзгүлтүксүз өткөрүлөт. Ар бир окуу жылынын аягында (апрель- май) мугалимдердин комплектенишинин долбоору жүргүзүлөт жана августта такталат. Мугалимдердин сапаттык курамына өзгөчө көңүл бөлүнөт. Мугалимдердин жана окутуучу-көмөкчү курамдын квалификациясы, билими жана тажрыйбасы ишке ашырылып жаткан билим берилүүчү программага жана билим берүү процессинин талаптарына ылайык жүргүзүлөт. Педагогикалык жана окутуучу – көмөкчү курам кваликациялык талаптарга ылайык толугу менен комплектиленген. 2021-2022-окуу жылына карата 12 класс комплекти бар,мугалимдин саны 24. Баардык мугалимдер билими боюнча сабак берип жаткан предметтерине туура келет

1. Курстан өткөн мугалимдер жөнүндө
https://docs.google.com/document/d/1tVfkw3naE27J-ig3ekiGON1BHhvq2FBV/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

 

2.3. Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү, ошондой эле билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу

Мектептеги коопсуздукту козөмөлдөө максатында жалпы территорияга видеокамера коюлган.Окуу жылынын башында техникалык коопсуздук жана гигиеналык инструктаж өткөрүлөт. Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү камсыздоочу механизмдер, процедуралар иштелип чыккан. Мектепте физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү, ошондой эле билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоо максатында мектептин кесиптик кошуну алгылыктуу иштерди алып барат.Мектеп администрациясы менен кесиптик кошундун активтери көмөктөшүп иштешет. Профсоюздун мүчөлөрү укуктары, милдеттери, өз ара мамилелери КРЭКтин, Мугалимдин статусунун жана этика боюнча жооболордун негизинде көзөмөлдөнөт. Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү камсыз кылуучу механизмдер жана процедуралар түзүлгөн.

1. Соцпедагогдун отчету
https://docs.google.com/document/d/1Bau8vGPkP0H6Za-QP2q_71mIbvoWaFQo/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

2. өрт коопсуздугу
https://docs.google.com/document/d/1nU8e8AZPTbfec37vWj6qNhLy0vThRWHi/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

3. Буйруктар кышка даярдык
https://docs.google.com/document/d/14mB2wWlml4XKQMHlGsl6qIg4TdFbr58-/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

4. окуучулардын учетко алынбагандыгы жөнүндө маалымат
https://drive.google.com/file/d/1dNjcOe6gyfGscT5nhyuBAhzr0_bLFP01/view?usp=share_link

 

2.4. Педагогикалык, административдик, кенже тейлөөчү жана окутуучу-көмөкчү персоналдын ишин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу

Мектепте эксперттик кеңеш түзүлгөн , персоналдын ишин баалоо боюнча критерийлердин негизинде баалоо упайы коюлат, ар бир квартал сайын КТУда каралып , бааланат. Андан сырткары профсоюз тарабынан сыйлык, грамоталарга көргөзүлот ал пед кенеште жана профсоюз чогулушунда каралат. Айрым учурда эмгек китепчелерге сыйлоо буйругу жазылат

1. Стим фонд, буйрук
https://drive.google.com/file/d/1mKVwrL499uA_suveqwV1JWZlKGnrVHRN/view?usp=share_link

 

Күчтүү жактары:

1.Педагогикалык кадрлардын үзгүлтүксүз өз билимин өркүндөтүү үчүн квалификацияны жогорулатууга баруусу. 2.Мугалимдердин өз билимин өркүндөтүүнүн үстүндө тынымсыз иш алып баруусу.

Алсыз жактары:

1..Айрым педагогдордун өз ишине кайдыгерлиги 2. Медперсоналдын жана кабинетинин жоктугу 3. Ата-эненин окуучунун сабагына жана тарбиясына кызыгуусунун жоктугу

Сунуштар:

Жаш мугалимдердин билим сапатына кобуроок конул буруу керек. Себеби, азыркы жаны бутуп келип жаткан жаш кадрлардын билим сапатынын томондугу.

 

3. МАТЕРИАЛДЫК-ТЕХНИКАЛЫК БАЗА

3.1. Билим берүү процессинин катышуучуларына, анын ичинде ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын, жайлардын жана материалдык ресурстардын (жабдылган окуу класстары, лабораториялар, компьютердик класстар, спорт зал, актылар залы, медициналык пункт, ашкана), ошондой эле жашоо үчүн тиешелүү шарттары бар жатаканалардын (эгерде болсо) болушу

Мектеп администрациясы , ата энелер, ГСВ, санэпидстанция тарабынан көзөмөлдөнүп турат Мектепте окуучуларды шыктандыруу жана окуунун натыйжасына жетишүүсүнѳ түрткү берүү, жардам берүү үчүн ар бир класска бекитилген класс жетекчилер иш алып барат. Мындан тышкары мектепте балдар менен иштѳѳ үчүн социалдык педагог иш алып барат Мектептин натыйжалуу ийгиликтери, окуучулардын билим сапатынын жогору болушу бирден бир мектептин материалдык-техникалык базасына көз каранды. Мектептин материалдык –техникалык абалы канааттандырарлык. Мектепте 1 компьютердик класс окуучулар үчүн, ошондой эле 1 интерактивдүү доска, 1 проектор менен 1 принтер-ксерокс бар.. Билим берүү уюмунун жакшырышына салым кошкон демоорчулор: 1. 2019-2020-жылдары демөөрчүлөр тарабынан линейка өтүүчү аянтчага стяшка басылды. 2. 2020-2021-окуу жылында демоорчулор тарабынан мектептин короосуна 6 тонналык кудук курулуп, буфетке суу киргизилди. 3. 2021-2022-окуу жылында думоорчулор тарабынан 5 класска видеокозомол орнотулду.

1. Жер участогунун планы
https://docs.google.com/document/d/1wrB30CIAPQiwLuzXVNvCL3abPNsAT5Ze/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

2. видео көзөмөл 7 даана
https://drive.google.com/file/d/1gQrY6xqaJMQDWf7GqxX3PryMNCQQbGdJ/view?usp=share_link

3. Ашкана, кабинеттердин сүрөттөрү:
https://docs.google.com/document/d/1ZUdemvDwC0QNVBv3udGAnQRaSYVZxwfB/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

 

3.2. Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо (экологиялык, санитардык-эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер, өрткө каршы коопсуздук, эмгекти коргоо жана коопсуздук техникасынын эрежелери)

илим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугун талаптарын сактоо үчүн: Кара-Суу райондук ОКМ бөлүмүнүн башчысы А.Исакулов менен мектептин жарандык коргонуу планы бекитилген. Мектепте окуучуларга билим берүүнүн сапатын жакшыртуу максатында толук заманбап жабдылган окуу кабинеттери, спорттук аянтча , актовый зал, ашкана, кошумча ресурстар менен камсыздалбаган.. Окуу жайдын кааналары санитардык-гигиеналык ченемдер менен эрежелерге, өрт коопсуздугунун талаптарына, ошондой эле Кыргыз Республикасынын эмгекти коргоо чөйрөсүндөгү мыйзамдарына ылайык эмгекти коргоо жана коопсуздук ыкмасынын талаптарына туура келбейт

1. Эвакуация планы
https://drive.google.com/file/d/1xvE7LWeRBOmpNpFKroTkJjMh_xGNtXUc/view?usp=share_link

2. санэпидемстанция
https://drive.google.com/file/d/1cRyLWLHqodVSDb229yh6wOZV1Baj6DBl/view?usp=sharing

 

3.3. Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу

МТБ жана маалымат ресурстарын жакшыртуу боюнча пландар бар. Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча айылдык ден-соолук комитетинин алгылыктуу иштери бар

1. МТБ жана маалымат ресурстарын жакшыртуу боюнча пландар бар. Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча айылдык ден-соолук комитетинин алгылыктуу иштери бар
https://docs.google.com/document/d/1p47Hlo_pCt_eyaHd4xkZxMLyD50UC8hK/edit?usp=share_link&ouid=116567225706793047411&rtpof=true&sd=true

 

Күчтүү жактары:

1. Мектептин абалынын көп жылдан бери жакшы сакталышы. 2. Тазалык, тартип 3. Колдо бар материалдык-ресурстарды мүмкүн болушунча пайдалануу

Алсыз жактары:

Мектептин авариялык абалы, Компьютерлердин аздыгы, Актовый залдын жоктугу Мебелдердин жетишсиздиги. Мамлекет тарабынан материалдык базага көнүл бөлүнбөгөндүгү

Сунуштар:

Мектептин техникалык базасы учурдун талабына жооп бербейт. Мектеп ашар жолу менен курулгандыктан класстар тар. Техникалык каражаттар менен толук камсыз болгон эмес. Кабинеттик системада окутулбайт. Бизге учурдун талабына ылайык мектеп курулушу керек.

 

4. ФИНАНСЫ РЕСУРСТАРЫН БАШКАРУУ

4.1. Финансылык пландоо системасынын болушу

Мектеп персоналдарынын эмгек акысынын өлчөмү -Мектепке тушкөн демөөрчулөрдөн жана башка булактардан тушкөн каражаттардын өлчөмү -иш чараларга кеткен чыгымдар -финансылоо жыйынтык. Финансылоо системасы Кыргыз республикасынын Өкмөтунун 2019-жылдын 30-сентябрындагы “Билим берүү системасынын айрым категориядагы кызматкерлерине эмгек акы төлөө шарттары жөнүндө”№511 Токтомуна ылайык жургузулөт. Жыл башында Педагогикалык кызматкерлердин айлык акысын эсептөө үчүн тарификация түзулөт. Тарификация жана мугалимдердин стажын эсептөө үчүн комиссия тузулөт

 

4.2. Кошумча финансы ресурстарын тартуу, бөлүштүрүү жана отчеттуулук боюнча ачык-айкын механизмдердин болушу

Мектептин материалдык базасын чындоодо кошумча ресурстарды тартуу маанилүү. Тартылган финансы ресурстары өз максатында туура пайдаланылат. Айрым жылдары тартылган финансы ресурстарынын жетишсиздигинен мектептин материалдык-техникалык базасына тескери таасирин тийгизүүдө. Айыл өкмөткө мектепке керектүү каражаттар тууралуу кайрылуулар жазылып берилет,бирок айыл окмот мектептин айрым гана иштерине жардам берет. Материалдык-базаны жакшыртуу үчүн тиешелүү органдарга кайрылуулар жөнөтүлүп турат

 

4.3. Финансы ресурстарын жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу

Мектепке тартылган инвестициялардын отчёттору жазылып тиешелүү жерге берилип турат. Кийинки жылга пландоо жүргүзүлүп, мектепке каржылоо киргизүү, демөөрчүлөрдү тартуу иштери жүргүзүлүүдө. Кийинки жылга эмнелер керектелерин жана канча сом өлчөмдө болоорун анализдөө атайын түзүлгөн комиссия курамы тарабынан жүргүзүлөт. - Окуу кабинеттерди заманбап жабдуу боюнча демөөрчүлөрдү тартуу

 

Күчтүү жактары:

1. Демөөрчүлөрдүн жардамы 2.Финансылык отчёттуулуктун ачык-айкындыгы; 3. Бөлүнгөн акча каражатын туура багыттарга жумшоо.

Алсыз жактары:

1.Ремонтко болүнгөн акчалардын тендер менен чектелиши. 2.Ремонт иштерине бюджеттен аз акча бөлүнүүсү.

Сунуштар:

Ремонт иштерине бюджеттен кобуроок акча каралса. Болунгон акча каражатын туура багытта пайдалануу.

© 2021. Министерство образования и науки Кыргызской Республики. Сайт разработан учреждением "Жаңы Китеп". Статистика