Адрес: Кыргызская Республика,Ошская обл.,Кара-Сууйский р-н,Шаркский а/а,с. Шарк, улица Парпиева, 11
Жалпы билим берүүчү уюмдагы социалдык педагог баланын жашоо-
тиричилигиндеги орчундуу маселелерди чечүүдө бала менен үй-бүлөнүн,
мектептин, коомдук чөйрөнүн, социалдык кызматтардын, ведомстволордун,
укук коргоочу жана администрациялык органдардын ортосунда арачы болот
да, анын кызыкчылыктарын жактайт:
-балдардын жашоо-шартын иликтөө үчүн социалдык сурамжылоо,
диагноздоочу изилдөө жүргүзүү;
-ата-энелер менен балдардын мамилелерин жакшыртууга
көөктөшүү,бейжай үй-бүлөлөрдүн балдарынын баарлашуу көндүмдөрүн
өнүктүрүүгө өбөлгө түзүү;
-окуучулардын инсандык психологиялык-медициналык-педагогикалык
өзгөчөлүктөрүн, жашоо чөйрөсүн жана шарттарын иликтөө;
-баланын жүрүм-турумуна байланышкан кыйынчылыктарды,
чыр-чатактуу кырдаалдарды, жүрүм-турумдагы кемчиликтерди аныктоо
максатында үй-бүлөнүү иликтөө;
-камкордукка жана тарбияга муктаж балдарга жардам берүү, алар менен
жекече сүйлөшуп, аӊгемелешип иш алып баруу;
-ата-энелердин педагогикалык маданиятын жогорулатууга, алардын ата-
энелик милдеттерге аӊ сезимдүү мамиле жасашына көмөктөшөт, ошондой
эле ата-энелери менен мамилеси начарлаган балдардын маселесин чечүүгө
жардам берүү;
-балдарды коргоо жана социалдык колдоо, өмүрүн жана ден-соолугун
сактоо боюнча чараларды көрүү;
-жалпы билим берүүчү мектептен тышкаркы уюмдарында иштеген ар
кандай кружок жана секцияларга окуучуларды тартууну уюштурат, аталган
кружок жана секциялардын жетекчилери менен байланышты колдоо;
-зарыл болгондо балдардын өздүк документтерин (туулгандыгы тууралуу
күбөлүгүн) калыбына келтирүүгө жардам берүү;
-класстан тышкаркы жана мектептен тышкаркы иштерге тартуу, балдар
менен жаштар уюмдары, мекемелери, клубдары менен кызматташуу аркылуу
балдардын бош убактысын уюштурууга көмөктөшүү;
-балдар иштери боюнча комиссиянын ишине катышуу;
-айлана-чөйрөнүн таасирин анализдей билүү, адамдар менен баарлаша
жана байланыш мамиле түзүү;
-сабакка келбеген, сабакты көп калтырган балдар жана алардын ата-
энелери менен аӊгемелешүү;
-окуучулардын психологиялык , медпедагогикалык өзгөчөлүктөрүн,
жашоо чөйрөсүн иликтөө;
-жетим жана ата-энелеринин камкордугусуз калган балдарды
(тарбиялануучуларды) жөлөк пул, пенсия менен камсыздоо боюнча көмөк
көрсөтөт;
-ар бир класс жетекчилерден мүнөзү оор окуучулардын тизмесин алуу
жана алар мене ниш алып баруу;
-айыл өкмөттөрү жана айыл башчылар менен байланышуу.
Төмөнкүлөрдү билүүгө тийиш:
Кыргыз Республикасынын Конституциясын жана Кыргызстандын
мамлекеттик символдорун, Кыргыз Республикасынын «Билим берүү
жөнүндө», «Мугалимдин статусу жөнүндө» мыйзамдарын, КР «Балдар
жөнүндөгү» Кодексин, КР Эмгек Кодексин, баланын укутары жөнүндө
Конвенцияны жана башка социалдык-педагогикалык ишмердикти уюштуруу
боюнча ченемдик-укуктук актыларды : педагогиканын жана педагогикалык
психологиянын негиздерин: социологиянын негиздерин: баланын
физиологиясын жана гигиенасын: мамлекеттик институттарын, коомдук
уюмдардын окуучуларга жардам берүү жана тарбиялоо жаатындагы
милдеттерин, педагогикалык адептин ченемдерин.
Мектептин соц.педагогу: Гапирова Шохидахон Якубовна
© 2021. Министерство образования и науки Кыргызской Республики. Сайт разработан учреждением "Жаңы Китеп". Статистика